رفع خطا the windows security center service can't be started.

با سلام

این روش در ویندوز هفت 7 و ویستا vista مورد استفاده است.

1. از منوی استارت در قسمت جست و جو عبارت services را بنویسید و روی آن کلیک کنید.

2. واژه security center را بیابید و روی آن دو بار کلیک کنید. از پنجره باز شده ماژول startup type گزینه ی Automatic (Delayed Start) را انتخاب کنید و از منوی پایین آن Service Status گزینه start را بزنید و در آخر ok کنید.

*اگر به این خطا برخوردید :

"Windows could not start the Security Center service on Local Computer. Error 1079: The account specified for this service differs from the account specified for other services running in the same process."


 

3. به سربرگ log on رفته و بر روی Browse... بزنید و از قسمت Enter the object name to select نام رایانه خود را انتخاب کنید و روی Check Names کلیک کنید و سپس ok کنید و در قسمت Log On رمز عبور را وارد کنید و Apply را بزنید و ok کنید.

و در آخر رایانه را راه انداری مجدد کنید.

*اگر نام رایانه خود را نمیدانید از منوی باز شده ی Enter the object name to select  بر روی Advanced و در منوی بعدی Find Now را کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل (ویندوز 7) در ریجستری و اجرا نشدن سرویس ریجستری خود را که مربوط به این سرویس است را فیکس کنید برای اینکار مطالب زیر را دنبال کنید.

1. از منوی استارت در قسمت جست و جو عبارت regedit.exe را بنویسید و روی آن کلیک کنید.

2. این فایل را بارگذاری کنید Hkey.reg

3. به پنجره ی regedit بروید و از منوی فایل گزینه ایمپورت را کلیک کنید. پس از آن، فایلی که بارگذاری کرده اید را دو بار کلیک کنید.

کپی با ذکر منابع

منابع :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد